Suvikuppikahvila on auki kerhotalolla pääsääntöisesti sunnuntaisin klo 13-15 aina kun kahvilalle on löytynyt talkooporukka. Kauden viimeisessä hävikkikahvilassa myydään kaapit tyhjiksi!